Vzhledem k vysoké míře nezaměstnanosti a neustále rostoucím životním nákladům hledá mnoho z nás nejrůznější způsoby, kterými si tuto nelehkou situaci vylepší a dostanou se tak alespoň k nějakému příjmu či přivýdělku, díky kterému nebudou muset slevovat ze své zavedené životní úrovně.
Životaschopnou alternativou může být aktivní účast na přímém prodeji či víceúrovňovém marketingu (MLM). Jistým problémem a určitým způsobem i rizikem pak může být výběr správné společnosti. Rozeznat rozdíl mezi legitimní společností a nelegálním řetězovým systémem může být mnohdy těžší, než se na první pohled může zdát.
Dle zkušeností generálního ředitele pro africký trh jsou společnosti zaměřující se na přímý prodej často soustřeďovány do řetězových schémat. Totéž si v konečném důsledku myslí sami zákazníci, pokud jsou konfrontováni obchodníkem.
Dle oficiální zprávy vydané Světovou federací přímého prodeje (WFDSA) je zřejmé, že společnosti zabývající se přímým prodejem nejen neustále rostou, ale zároveň mnoha subjektům (podnikatelům, obchodníkům) poskytují důležitý zdroj příjmu.
Světová federace přímého prodeje (WFDSA) ve své zprávě uvádí, že v roce 2015 objemy prodeje generované členskými státy (bez čínského trhu) dosáhly celkové výše 184 miliard dolarů. O toto číslo se zasloužilo také 103 milionů individuálních prodejců, což oproti roku 2014 představuje úctyhodný růst ve výši 7,7%. Společnost WorldVentures se při této příležitosti zavázala, že v oblasti přímého prodeje bude, prostřednictvím transparentních obchodních procesů a otevřené filozofii řízení, tím nejdůvěryhodnějším a zároveň ukázkovým partnerem.
Prostřednictvím vlastního modelu přímého prodeje společnost WorldVentures svým nezávislým zástupcům poskytuje vše, co k prodeji dovolených, klubových členství a ostatních produktů a služeb mohou potřebovat. Ti si tak zároveň jeho prostřednictvím plní klukovské sny o životech s dostatečnými výdělky, díky kterým si mohou dovolit nejen komfortnější rodinný život, ale zároveň si mohou odškrtávat své jedinečné cestovatelské sny. Možnost výběru, zda chtějí pracovat na plný či částečný úvazek je pak třešničkou na dortu. Společnost WorldVentures se tak díky nabízeným výhodám a propracovanému systému odměňování rozšířila na více než 29 trhů a stala se tak na trhu dovolených největším a nejdůležitějším hráčem přímého prodeje.
Obchodníci mohou využít čerstvé obchodní filozofie „mobilního“ podnikání, která jim za minimum počátečních nákladů poskytne přístup k technologiím, nástrojům sociálních sítí a důležitým tréninkům, díky kterým mohou svoji práci vykonávat odkudkoliv si usmyslí. Společnost WorldVentures se k osobnímu prodeji uchýlila zejména z toho důvodu, že již samotný proces plánování a zařizování vysněné dovolené bývá dost osobitou záležitostí. Stejný přístup můžete očekávat také od zástupců, kteří se zavázali, že při výběru nejvhodnějšího členství budou všem zákazníkům tím nejlepším rádcem.
Generální ředitel pro africký trh se nechal slyšet, že vzhledem k výběru z nespočetně velkého množství nabízených dovolených a souvisejících služeb, je osobní přístup jednotlivých zástupců tím nejlepším možným, co mohou v této oblasti zákazníkům nabídnout. Společnost WorldVentures zároveň přichází s několika jednoduchými radami, které vám mohou pomoci při určení, zda se jedná o legální či nelegální organizaci zabývající se přímým prodejem či víceúrovňovým marketingem:
- Pod pojmem víceúrovňového schématu si můžeme představit mnohé. Jedno je však jisté – jedná se o organizační hierarchii, kde nově nabraní členové znamenají finanční přínos také pro výše postavené členy. Hlavním cílem celé organizace je tedy udržet stav neustálého rozvoje a růstu, který svým aktivním členům přináší jisté finanční prostředky. Čím více takových členů pod sebou máte, tím větší příjmy můžete očekávat. Jste-li snad na okraji této hierarchie? Je nejvyšší čas zabrat, okraj totiž neznamená horentní sumy, poskytuje však nutnou dávku motivace vedoucí k lepším výkonům.
- Společnosti uplatňující víceúrovňová schémata často nabízí služby či zboží, málokdy se však jedná o jejich hlavní záměr. Pro mnoho z nich je ve skutečnosti důležitější spíše nábor nových členů, než prodej skutečných hodnot či poskytování užitečných služeb. Právě tato skutečnost má za následek vznik pyramidových organizací, jejichž hlavním cílem je prostý nábor nových členů.
Z úst generálního ředitele afrického trhu bylo řečeno, že víceúrovňový marketing je strategií prodeje, který je jednotlivými společnostmi využíván pro zvýšení prodejů produktů a služeb. Celý proces je pak podpořen pobídkou obchodních zástupců, kterým jsou nabídnuty provize nejen za nové, ale také za stávající zákazníky.
Zdárným příkladem může být například organizace WorldVentures, prostřednictvím jejich zprostředkovatelů se tak za menší poplatek můžete stát členem klubu DreamTrips. Svým členstvím získáte přístup k více než 6500 ojedinělým dovolenkovým balíčkům, které si můžete zakoupit za klubové ceny. Proč tedy na dobrodružství svého života nevyrazit s někým ze svých přátel či oblíbeným rodinným příslušníkem? Často se říká, že zážitky jsou k nezaplacení. O to více, pokud jsou sdílené.
A navíc.. takové z vás, kteří mají při plnění svých snů hlouběji do kapsy, jistě potěší, že společnost nabízí také možnost příjemného výdělku.