Když v roce 2009 přední japonská nail artistka Kiho Watanabe vytvořila pro svou vlastní značku Uka nehtový olejíček, zřejmě ani netušila, jakou revoluci tím způsobí. Japonky si jej okamžitě zamilovaly a začaly ho pro jeho překrásnou vůní aplikovat i na zápěstí místo parfému. Tento a další nově vzniknuvší produkty se velmi rychle z japonských salonů rozšířily a uchytily po celém světě. Objevte i vy důvody úspěchu této značky!
Uka – aromatické pohlazení těla i duše
Vytříbený vkus, smysl pro detail a nemalé ambice – přesně to Kiho Watanabe promítá i do své kosmetiky. Dnes se proto společnost rozhodně neomezuje jen na výrobky pro manikúru, v jejím sortimentu naleznete širokou škálu vlasových a tělových produktů vhodné pro ženy i muže. Co však přípravky spojuje, jsou použité bio organické vstupní ingredience a jejich aromaterapeutické účinky.
- luxusní nehtové oleje
- posilující šampony a sady vlasové kosmetiky
- vyživující séra na pokožku hlavy
- aromatické tělové gely, spreje a oleje
- podkladové a krycí laky na nehty
Filozofie společnosti
- Slovem ,,uka” se v japonštině označuje moment přeměny housenky v dospělého motýla. Stejně tak, jak motýli přenáší pyl z květiny na květinu, společnost doufá, že se jí díky svým výrobkům podaří šířit krásu, zralost a štěstí. Identický koncept pak Uka vtiskla i svým salonům, jejichž návštěva by měla být radostným momentem, při kterém si odpočinete.
- Cílem společnosti je naučit své klienty nezapomínat v této uspěchané době o sebe pečovat a pěstovat svou krásu. Chápe ale, že pro současnost typický stres a pracovní vytížení tomuto příliš nepomáhají. Proto se snaží své produkty vyrábět tak, aby je zákazníci navzdory zaneprázdněnosti mohli bez problémů začlenit do svého každodenního života a z jejich používání udělat zvyk. Výjimkou tak nejsou ani malá balení přípravků, které bez obtíží můžete mít stále při sobě nebo cestovní sety.
- Uka je velmi všestrannou společností, která svou misi ,,šíření krásy a štěstí” bere velmi vážně. Kromě vývoje vlastní kosmetické řady a správy estetických center, vede síť originálních obchodů a kaváren a v neposlední řadě také vzdělávací institut s názvem Ukadamy.
Exploze vůní zabalená v eleganci
Uka dbá na kvalitu výrobních surovin a vybírá je podle velmi přísných kritérií. Produkty z přírodních a organických přísad se mohou pochlubit certifikáty ECOCERT a COSMEBIO. Kromě éterických olejů Uka používá i minerální sůl z Mrtvého moře, která kůži šetrně očistí a zanechá ji hedvábnou hladkou.
Uka rozmazlí téměř všechny vaše smysly. Učaruje vám jedinečnou směsí vůní a zanechá pokožku jemnou na dotek. Určitě vás zaujme i stylový puristický design produktů – minimalismus a praktičnost ve vší své dokonalosti.
Zastavte se a nechte se hýčkat!
Uka se snaží klientům prostřednictvím svých exkluzivních produktů dopřát výjimečný relax a pomocí směsi aromatických bylin a esenciálních olejů zklidnit jejich mysl. Neodolatelné vůně levandule, kadidla, majoránky či citrusových plodů přímo vybízejí k tomu se na chvíli zastavit a užít si ten okamžik, který věnujeme péči sami o sebe. Proměníte se s ní v nádherného motýla i vy?
Dopřáváte si pravidelně chvilky sami pro sebe, které byste vyplnili relaxem a péčí o tělo? Je používání kosmetiky vaším každodenním rituálem?