Moji zákazníci jsou spokojeni. Díky kvalitnímu obalovému materiálu jim přijde zboží vždy v pořádku

Jako majitel firmy, která své produkty zasílá zákazníkům poštou, jsem se často potýkal s reklamacemi, kdy obsah kvůli špatnému zabalení nedorazil v pořádku. Během přepravy se totiž například balík rozvázal a roztrhl, následně došlo k jeho poškození v autě. V poslední době jsem ale učinil jistá opatření, díky nimž je drtivá většina zakázek v pořádku.

Zboží k zákazníkům jedině v kvalitním balíku

Pokud máte podobné problémy jako já a chcete je levně a rychle vyřešit, pak vězte, že je důležité se zaměřit právě na obalové materiály, ale také správné upevnění balíků.

Pro méně křehké věci stačí použít běžnou papírovou krabici. V případě, že ale zasílám sklo a další věci, jež by se mohly při přepravě snadno rozbít, používám jako vnitřní výplň balíku bublinkové fólie a polystyrenové vložky. Zabráním tak tomu, aby se předměty uvnitř nemohly ani během přepravy hýbat a nárazy nedošlo k jejich poničení.

K upevnění používám vždy pevné lepicí pásky

Zásadním prvkem je použití kvalitních lepicích pásek. Jimi důkladně zalepím všechna místa na balíku, která by se mohla při převážení samovolně otevřít. Jistotou je dvojnásobné přelepení. Lepicí pásky nejsou nijak drahou záležitostí. Zvlášť vezmu-li v potaz, že spolu s kvalitní krabicí zabrání případným reklamacím, což by moji firmu stálo mnohem více peněz.

Potištěná lepící páska

Použití odolných lepenek má navíc i jednu výhodu. Poslouží totiž jako výborná a levná prezentace mojí firmy. Při nákupu si stačí objednat speciální potisk lepicích pásek. Většinou na ně nechám natisknout logo firmy. Je to dobrá reklama, které si zákazníci všimnou. Při případném dalším objednání zboží si pamatují, u koho nakupovali dříve. Lidé se mi tak do obchodu vracejí, což je poznat na ziscích. I taková drobnost, jako jsou potištěné lepenky, pomáhá k rozvoji businessu.

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient