vizitka

Jak jsem originální vizitkou zaujal obchodního partnera

V současné digitální době si papírová vizitka drží své postavení, protože se jedná o jednoduchý způsob, jak předat potenciálnímu obchodnímu partnerovi anebo zákazníkovi kontakt. Před dvěma lety jsem začal podnikat v oblasti bytového designu, nicméně získávat zakázky nebylo zpočátku vůbec jednoduché, neboť jsem neměl vytvořené žádné renomé. A vizitka byla můj nástroj, se kterým jsem se dostal do povědomí veřejnosti.

V první řadě jsem si objednal vytvoření webových stránek, na nichž jsem propagoval své služby. Investoval jsem do reklamy, abych nějakým způsobem přilákal návštěvníky na své stránky. Potom jsem si objednal tisk vizitek online, abych měl i nějakou papírovou propagaci. Jakmile jsem provedl nějakou zakázku, nechal jsem zákazníkovi na sebe vizitku, aby se mi ozval, pokud by ještě někdy něco potřeboval. Jako bytovému designérovi se mi vedlo opravdu dobře, až jsem najednou přemýšlel nad rozšířením byznysu.

Hledal jsem obchodního partnera

Protože se zakázky hrnuly, potřeboval jsem obchodního partnera, se kterým bych se o ně dělil. Chtěl jsem do týmu spíše člověka, který má širší zaměření než jen bytový design, a na jednoho takového jsem narazil. Ovšem nebyl jsem si jistý, zda bude souhlasit s mými podmínkami. Sešli jsme se v kavárně, kde jsme probrali podmínky spolupráce. Druhá strana se však netvářila, že by na nabídku přistoupila, a tak jsem předal pouze vizitku, ať se v případě zájmu ozve.

A obchodní partner se nakonec našel

Po několika dnech jsem obdržel telefonát od potenciálního obchodního partnera, že na mou nabídku nakonec přistoupí. Byl jsem nadšený. Kdybych mu nedal na konci naší schůzky vizitku, nikdy více bych o něm neslyšel. Ale dnes máme úspěšnou firmu zabývající se bytovým designem.

Vizitky dodnes používáme. S tiskem se obracíme na tiskárnu Printuj, která nám vždy ve všem vyhoví.

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient